مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 10:052020-12-16سياسي

اجازه سهم خواهی در جشنواره رسانه ای ابوذر را به هیچکس نمی دهیم 


ما ایمان خود را با هیچکس معامله نمی کنیم و اجازه نخواهیم داد که در جشنواره رسانه ای ابوذر سهم خواهی شکل بگیرد؛ - ایسنا/خراسان رضوی مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: ما ایمان خود را با هیچکس معامله نمی کنیم و اجازه نخواهیم داد که در جشنواره رسانه ای ابوذر سهم خواهی شکل بگیرد؛ هیئت داوران ما با هیچکس تعارف ندارند و یکی از شرایط حضورشان این است که در جشنواره سهم خواهی وجود نداشته باشد.

عباس محمدیان در نشست خبری پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر که صبح امروز در سالن جلسات صداوسیمای مرکز خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره رسانه ای ابوذر وارد پنجمین سال خود شده است و با عنایت علی بن موسی الرضا(ع) برگ زرینی از تاریخ رسانه استان خراسان رضوی در جشنواره رسانه ای ابوذر ثبت و ضبط شد.

جشنواره ابوذر، ابوذرها می خواهد که در تقویم ماندگار شود.

نگاهی که امروز همه زحمت کشان جبهه رسانه انقلاب به جشنواره داشته اند نقاط قوتی شده است که جشنواره ابوذر در کشور افتخار خلق کند.

وی افزود: جشنواره ابوذر شورای سیاست گذاری دارد که امسال بنابر جمع بندی که در آغاز جشنواره صورت گرفت، برای سومین سال پیاپی ریاست شورا را مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی، آقای نصرپور عهده دار شدند و بنده مسئولیت دبیری جشنواره را بر عهده گرفتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه سهم خواهی در جشنواره رسانه ای ابوذر را به هیچکس نمی دهیم 

اجازه سهم خواهی در جشنواره رسانه ای ابوذر را به هیچکس نمی دهیم